יום שלישי, 10 בפברואר 2009

דיור מוגן באינטרנט

מספר בתי הדיור המוגן בארץ הולך וגדל ומדי שנה נבנים ונפתחים בתים נוספים. רק באזור תל אביב קיימים עשרות בתי דיור מוגן - אומנם יש אפשרות בחירה גדולה יותר אולם למי יש כח להסתובב ולבקר בכל אחד מהבתים על מנת למצוא בית מוגן מתאים?

למזלנו, במקום לבקר בכל בית אפשר להגיע לעמוד הבית של הדיור המוגן ולקבל מידע ראשוני לגבי התאמתו של המקום אלינו ואף לתאם פגישה אישית.

קיימים אתרי מידע כגון מרכז מידע לגיל הזהב אשר מציעים אפשרות לקבל את כל המידע לגבי כל בתי הדיור המוגן - קישור לאתר - דיור מוגן באתר גיל הזהב. אתרים נוספים מציעים שירותי יעוץ ועזרה בבחירת בית דיור מוגן ללא תשלום - אתר depend דיור מוגן מציע יעוץ אישי ללא עלות לבחירת בית חדש.

ניתן לגלוש באתר האינטרנט של כל אחד מהבתים על מנת לראות אילו שירותים הם מציעים, להתרשם מתמונות של המקום, מהסביבה ומאפשרויות התשלום. אינדקס דיור מוגן מכיל רשימה של בתים לפי אזורים בארץ.

האינטרנט מאפשר לחסוך מאמץ וזמן ולבקר רק בבתים אשר מתאימים לנו ביותר. באמצעות חיפוש מעמיק יותר ניתן אף למצוא ביקורות וחוות דעת של דיירים - אם למשל, אנחנו מגלים כי בית מסויים מצוי בסכסוכים משפטיים רבים עם הדיירים, או שהוא מעלה בצורה לא סבירה את דמי האחזקה נוכל לדעת מה לבדוק יותר לעומק.

האינטרנט מאפשר לקבל מידע גם לגבי הרשתות המפעילות את הבתים השונים והמחוייבות שלהם לפעול למען רווחת הדיירים ולדאוג למוניטין הנצבר של בית הדיור המוגן.

היום חיפוש דיור מוגן מתחיל מול המחשב!

אין תגובות: