יום שלישי, 19 במאי 2009

מכירים את מרכז גריאטרי ראשון לציון?

סביר להניח שלא. מרכז גריאטרי ראשון לציון הינו מוסד סיעודי מפואר שנמצא כמובן בראשון לציון. המוסד המפואר עטוף שטחים פתוחים, גינות ומכיל כ-340 מיטות בהם ניתן שירות סיעודי ל-165 דיירים בלבד.

מעוניינים במקום סיעודי? תשכחו מזה. למרות מספר המיטות הפנויות הרב, לא מתקבלים דיירים חדשים. הסיבה לכך היא חסכון - המדינה רוצה לחסוך כספים מאחר ומשרד הבריאות משלם על כל מיטה 500 ש"ח ליום ומאחר ויש כוונה תיאורטית להפריט את המקום, משרד הבריאות לא רוצה שלאחר ההפרטה ימשיך לשלם סכום זה עבור הדיירים - אלא סכום של 300 ש"ח בלבד ליום.

כבר בחודש ספטמבר 2003 הוחלט שהאשפוז הסיעודי יעבור מידיים ממשלתיות לבעלות פרטית כאשר תפעול מרכז גריאטרי ראשון לציון יועבר לידי עמותה בשליטת עיריית ראשון לציון החל מ-1 לינואר 2004.
עד היום אין התקדמות ממשית במשא ומתן בין קופת חולים מאוחדת (האמורה לתפעל את המקום), עיריית ראשון לציון ומשרד הבריאות.

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום, מילים יפות בחרת למרכז הגריאטרי אשר הטיפול בקשיש הינו ספינת הדגלשל משרד הבריאות.אלא מה? הבזבוז הכלכלי שם מעורר חימה לדוגמא: כמויות מזון מגיעות למחלקות כמעט פי שתיים והצוות חוגג כולל החתולים והאשפה..דוגמא נוספת? אחיות כלליות מקבלות כוננות וכשהן נקראות לממש את הכוננות הן מזעיקות אחות מן השורה ושארות בבית...ואז אחות מהשורה מקבלת מכסימום 8 שעות נוספות ואחות כללית בבית ומקבלת כוננות..עוד? תרופות , כפפות, אוכל, טיטולים למבוגרים ומכל הבא ליד ניתן למצוא אצל העובדים ופעם אחות שכחה טיטולים שנלקחו ללא רשות הרכב ההסעות. מישהו עשה משהו? עוד? עובדי שירותים משתמשים בשירותי כביסה, אינסטלציה ועוד להם, למקורביהם ולמשפחותיהם... כולם יודעים ואף אחד לא מצייץ. לכן אולי כדאי לסגור את המקום?

אנונימי אמר/ה...

על ראש הגנב הכובע בואר!בושה לתגובה אנונימית

אנונימי אמר/ה...

חבל שהמקום ניסגר ועוד יותר חבל שאנשים כמוך עובדים במקום כזה!

אנונימי אמר/ה...

חבל שאנשימ כמוך נמצאים במקום הזה...

אנונימי אמר/ה...

בהתייחס לתגובה הראשונה ברצוני לומר כי המרכז הגריאטרי הנו מקום שוקק חיים ומלא צוות מקצועי ואנושי מאוד.חבל מאוד שאנשים כמוך [אשר סביר להניח בהתאם לתגובתך שנטלת חלק במעשים שציינת..]מוציאים דיבה ושם רע למקום כל כך טוב ומיוחד..!

אנונימי אמר/ה...

אני צרוצה \רוצה לספר מה שמאתי באחד המחלקות אחות שברה עצבאות של מטופלית לאף אחד לא ענין לא לאחראית לא למשרד לא לשרות סוצלים
הקללות הצעקות המילם הלא יפות אז שיסגרו מהר

אנונימי אמר/ה...

בהתייחס לתגובה אחרונה ברצוני לומר כי המרכז הגריאטרי הנו מקום שוקק חיים ומלא צוות מקצועי ואנושי מאוד.חבל מאוד שאנשים כמוך [אשר סביר להניח בהתאם לתגובתך שנטלת חלק במעשים שציינת..]מוציאים דיבה ושם רע למקום כל כך טוב ומיוחד..!

20:47 15 ספטמבר 2009

אנונימי אמר/ה...

חה חה עוד מעט נוסיף את השמות של המשמיצים